reklamní prostor


Pracovní oblečení posiluje firemní identitu a je vizitkou každého zaměstnavatele

trička
Ilustrační foto. Zdroj: Pexels

Slušivé a kvalitní pracovní oblečení je vítaným benefitem každého zaměstnance a také samozřejmě vizitkou zaměstnavatele. Ať už pořizujete oděv pro výrobní provoz či pro recepční, vždy myslete na pohodlí dotyčného.


Poptávejte kvalitu

Sjednocení ošacení zaměstnanců je dnes ve všech firmách standardem. Doba nemoderních a nepohodlných outfitů je naštěstí dávno pryč, přesto je stále potřeba pečlivě vybírat sortiment, který má dlouhou životnost a uspokojí potřeby jak zaměstnance, tak zaměstnavatele.

Nákupem levnějších oděvů se sice při první investici ušetří, do budoucna však jde o nevýhodnou investici. Obzvláště oblečení určené do výrobních provozů by mělo být odolné, bezpečné a zároveň pohodlné a prodyšné, aby neobtěžovalo zaměstnance, který v něm tráví minimálně 8 hodin.

Pro recepční nebo číšníky, kteří reprezentují vaše podnikání, dbejte také na estetiku a čistotu. Tyto pracovní pozice zpravidla zprostředkovávají první kontakt mezi vaším byznysem a zákazníkem a první dojem je, jak jistě víte, nesmírně důležitý.

Firemní identita

Pracovní oblečení hraje ještě jednu důležitou roli. V restauracích a hotelech odlišuje personál od hostů a v provozech působí sjednocujícím dojmem, který podporuje firemní identitu. V provozech rovněž pomůže rozlišovat pracovníky provozu od takzvaných bílých límečků. V některých firmách je například firemní oblečení různobarevné podle oddělení, kde dotyčný pracuje – jinou barvu trika nosí skladníci, jinou zaměstnanci logistiky, jinou operátoři výroby a podobně.

K pracovním oděvům se také řadí reflexní vesty, bundy, ochranné rukavice či obuv. Každý oděv určený pro výkon povolání je vyráběn s důrazem na ochranu zdraví a bezpečnost jeho nositele.

Vybavte své zaměstnance kvalitním pracovním oblečením. Podívejte se například na https://www.xfer.cz/pracovni-obleceni.

Nás zaujal především pestrý výběr triček na adrese https://www.xfer.cz/tricka.


Další články