Mnoho firem si o reklamních předmětech myslí, že už vyšly z módy, ale není to tak úplně pravda. Reklamní předměty snad nikdy nevyjdou z módy, stále se jedná o skvělou reklamu, která, když ji vyrobíte v praktické podobě, se stane doslova chodící reklamou. V dnešní době se už reklamní předměty nevyrábí jen v podobě všedních blogů, které lidé už zpravidla hodili do šuplíku u pracovního stolu, ani ve formě propisek. V současné době můžete dát prostor své fantazii. Jestliže byste stáli o výrobu převážně těch praktických reklamních předmětů, doporučujeme si je nechat vyrobit v reflexní podobě.
Každý ví, že před pár lety vyšel v platnost zákon, který nařizuje všem chodcům a cyklistům nošení reflexních prvků. Jedná se o nošení reflexních prvků hlavně v místech, kde nejsou vyznačeny chodníky – tedy pokud při cestě domů jdete kousek po silnici nebo pokud přecházíte cestu v noci či za tmy. Tímto zákonem se má minimalizovat počet dopravních nehod, které spočívají v tom, že řidič narazí do takřka neviditelného chodce nebo cyklisty.
Lidé bez reflexních prvků jsou skutečně hůř registrovatelní, řidiči si jich všimnou až ve chvíli, kdy jsou v jejich těsné blízkosti. Abyste tedy ochránili nejen svůj život, ale i život jiného účastníka komunikace, je třeba, abyste reflexní prvky nosili.
Kde seženu reflexní prvky?
Málokdo však ví, kde takové reflexní prvky koupit. Samozřejmě většina z nás nechce nosit reflexní vestu, která se koupí například na benzinových pumpách. Ocenili byste spíše drobnější, přesto stále viditelné reflexní prvky. Zkuste proto poprosit vašeho zaměstnavatele, aby investoval do výroby reklamních předmětů, na nichž třeba bude potištěno logo jeho společnosti.
Reklama, která je doslova chodící!
Zaměstnavatel v tomto případě nemá důvod váhat. Přece jenom je to reklama, která není nejdražší, která je doslova chodící a kterou zaměstnanci skutečně využijí. Reklamní předměty v podobě reflexních prvků jsou skvělou reklamou, která není vyhozena do koše jako například letáky či bloky.