Co je to homestaging a jak může ovlivnit prodej vaší nemovitosti?

homestaging
Ilustrační foto. Zdroj: Unsplash

Homestaging je v oblasti realitního obchodu relativně novou službou. Ve své podstatě ale vychází ze zcela běžné praxe, kdy se prodejce nemovitosti snaží transakci provést co nejrychleji a za co nejlepší cenu. Jedním z klíčových faktorů rychlého a úspěšného prodeje je lokalita nemovitosti, tuto skutečnost ovlivnit nelze. Avšak dobře formulovaný inzerát a především kvalitní fotografie dokáží přilákat více potenciálních zájemců, a tím zvýšit šanci na získání co nejlepší nabídky ke koupi.

Jak homestaging funguje

Homestaging je nástroj, který pomáhá s vizuální prezentací prostoru. Je dokázáno, že inzerát s amatérsky nafoceným interiérem, temnými zákoutími či starým nábytkem neosloví tolik zájemců, jako nabídka s profi fotografiemi ukazujícími prosvětlené, vzdušné a moderní prostory. Využijete-li služeb homestagingu, nemusíte složitě řešit, kde sehnat profesionálního fotografa, bytového designéra a už vůbec nemusíte kupovat nový nábytek. Jak tedy služba funguje?

Pokud chcete úspěšně prodat nemovitost například v Praze, obraťte se firmy poskytující homestaging v hlavním městě. Specialisté pro daný byt nebo dům navrhnou působivý interiér odpovídající současným trendům, na místo dopraví veškeré vybavení a dekorace, starý nábytek odvezou, vše naaranžují a dokonalá prezentace může začít. Jako součást služby lze využít i profesionální nafocení a další doplňkové služby dle individuálních potřeb. Pokud byste měli zájem pouze o focení, i to je možné. Takové službě se říká fotostaging a její součástí je práce se stávajícím nábytkem, který je odosobněn a doplněn o přitažlivé dekorace.

Služba je dnes široce rozšířená a na trhu s realitami se stává standardem. Stejně jako v Praze funguje i na dalších místech. Pro Moravu a Slezsko můžete využít homestaging v Ostravě.

Homestaging je výhodou pro obě strany

Cílem homestagingu je tedy dokonalá prezentace, která v krátkém čase osloví více zájemců. Univerzálně přitažlivý interiér, který působí prostorněji, dokáže v potencionálních zájemcích vyvolat pozitivní dojem, což je faktor ovlivňující konečnou částku prodeje. I pro samotného kupujícího je však dobře připravený interiér bonusem. Může se jím inspirovat při budoucím zařizování nového domova a někdy je možné si celé vybavené rovnou odkoupit.


Další články